Interne communicatie

Door in gesprek te gaan met alle lagen binnen de organisatie, ben ik in staat om snel een analyse te maken van hetgeen er speelt en waar ik mijn toegevoegde waarde direct kan inzetten. Doordat ik mensen bij elkaar breng in de organisatie, ben ik de 'Verbindingsofficier'.


Marketingcommunicatie

Door buiten te paden te treden en in de 'huid' van de klant te kruipen, ben ik in staat om op creatieve wijze 'anders' te communiceren met de klant. Zowel de zakelijke klant als de consument zijn voor mij niet vreemd.


Relatiemarketing

Hoe maak je verbinding met jouw relaties? Hoe worden klanten jouw grootste fan? En hoe verander je klanttevreden in klantloyaliteit? Allemaal vragen met betrekking tot relatiemarketing, die vragen om een creatieve en voor innovatieve oplossing.


Eventmanagement

Beurzen, personeelsfeesten, seminars, bijeenkomsten op allerlei niveaus, etc. Ik schuif graag aan tafel om mee te denken en uit te werken evenementen waar mensen met een glimlach nog steeds aan terugdenken.


Verandermanagement

Organisaties die veranderen, vragen om een andere aanpak zodat de gestelde doelen ook bereikt worden. Hiervoor zijn noodzakelijke ingrediënten het doorgronden van de organisatie, theoretische kennis en de doorvertaling in een strategisch plan richting de werkvloer. Hierbij is het noodzakelijk om gesprekspartner binnen alle lagen van de organisatie te zijn.